maandag 12 maart 2012

Herstart Bloggen

Hallo beste volgers,

Het is al een tijdje geleden dat ik een bericht schreef, maar ik leef nog!
Ik heb besloten om een herstart te maken met bloggen en te beginnen met een schone lei.
De winterperiode zit er weer op en ik ben aan het toewerken naar het baanseizoen.

Deze winter
heb ik wat cross'jes gelopen, zoals de NK, maar dat liep allemaal niet lekker.
Wel gaan de langere afstanden mij steeds beter af. Ik liep een 5,5km in Linschoten, waar ik op 5km doorkwam met een dik persoonlijk record.
Ik nam ook even afscheid van het hardlopen en verruilde de hardloopschoenen voor langlaufski's. Ik en mijn vader deden voor de 2e keer mee aan het NK langlauf. Het ging niet helemaal als gehoopt, maar het was wel weer een gave ervaring!
Ook heb ik meegedaan aan het NK indoor voor Junioren. Ik liep daar een 1500m. De start beloofde veel en tot 1000m lag ik op dik persoonlijk record schema. Jammer genoeg miste ik nog wat hardheid en verzuurde ik volledig, waardoor de tijd ietwat tegenviel.
Maar ik begin dit seizoen vol goede moed! Mijn vorm is een stuk beter geworden en het aantal training is opgekrikt.

Mijn Planning
heb ik al klaarliggen. Aankomend weekend loop ik een 5km wegwedstrijd om een aanval te doen op mijn pr van 2 jaar geleden. Dat zou niet zo'n uitdaging zijn, maar ik wil er natuurlijk meteen een hele hap vanaf nemen!
Het NK Junioren valt dit jaar vroeg, dus ik zal al gauw beginnen met baanwedstrijden. Mijn eerste is gepland begin april. Wat ik op dit NK zal lopen weet ik nog niet. Ik ben erg benieuwd wat ik dit jaar kan laten zien en op welke afstanden ik de grootste stappen kan gaan maken. Ik blijf wel de nadruk leggen op de 800 & 1500m.

Ik heb er zin in!
Eind deze week zal ik verslag doen van mijn 5km.

Jasper Koopmans

1 opmerking:

  1. Ziet er mooier uit als de oude! Nu nog en mooie achtergrond. Die foto slide show ga ik ook op m'n site zetten.

    BeantwoordenVerwijderen