zaterdag 22 september 2012

PR's blijven uit na verkoudheid

Vorige woensdag ben ik erg verkouden geworden, waardoor ik enkele trainingen moest skippen. Uiteindelijk besloot ik wel te starten op de 800m vorige zaterdag in Lelystad. Achteraf bleek dit verre van slim, want het was mijn slechtste resultaat van het hele seizoen en ik werd alleen maar zieker. Hierdoor kon ik maar 2 rustige trainingen doen voordat ik gister in Wageningen een 400m liep. 

Het was zeker ook geen perfecte race en ik had zelfs wat kramp de laatste 150m. Uiteindelijk kwam ik op 54,96 uit, wat meer dan een seconde boven mijn PR was. Logisch natuurlijk, maar wel jammer dat de verkoudheid mijn naseizoen heeft verpest. 

Komende weken zal ik wat rustiger aan gaan doen om uit te goed uit te rusten. Daarna begin ik met opbouwen richting volgend jaar, wat hopelijk beter zal uitpakken.

Uitslag Lelystad hier
Uitslag Wageningen hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten